Ostutingimused

1. Müügitingimuste kehtivus
1) Müügitingimused kehtivad VEERMIKUKESKUS.EE veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja
ettevõtja AMEERIKA AUTOTEENINDUSE OÜ. (edaspidi Veebipood ) vahel kaupade ja
teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad VEERMIKUKESKUS.EE veebipoest toodete
ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS),
tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi
kajastatakse veebilehel VEERMIKUKESKUS.EE.

2. Hinnainfo
1) Kõik veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2) Ostudel, mille kogusumma jääb alla 200 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt
Tarbija valitud tarneviisile.
3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja
aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja
Veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
5) Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi
kajastatakse veebilehel VEERMIKUKESKUS.EE.

3. Tellimuse vormistamine
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
3) Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina (kui
veebipoes on selline jaotus).
4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete
kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ. Seejärel
kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB,
Sampo, Nordea vm) või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse
sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast
tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud
informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta
kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−17.00). Kui tellimus
esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

4. Müügilepingu jõustumine
1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava
või veebipood poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku
Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja
võtma Kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 5 päeva möödudes alates tellimuse
vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. Kohaletoimetamine
1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle
kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele või väljastab kliendile.
2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise
hetkest Veebipoe pangakontole.
3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada
kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4) Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on
logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud
asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.


6. Tagastamisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust
avaldamata 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest või teenustest ei pruugi Tarbijal taganemise
õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama
VÕS § 53 lg 4). Taganemisavalduse tüüpvorm on toodud veebipoe kodulehel.
2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest
tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja
asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes
ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda
tavapäraselt poes teha.
3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab
veebipoe kodulehelt ning saata see aadressile info@veermikukeskus.ee hiljemalt 14 päeva
jooksul kauba kättesaamisest.
4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama
tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
5) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood on nõustunud kaubale
ise järele tulema.
6) Veebipood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem
kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija
kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja
pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea
Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

7. Vääramatu jõud
1) Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest
juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood
ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine
1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja
töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune
aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba
kohaletoimetamiseks.
2) Veebipoel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni
edastamiseks Tarbijale.
3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud
juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba
kohaletoimetamiseks.
4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on
selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel .
5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete
pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

9. Pretensioonide esitamise kord
1) Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste
eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole,
esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood ja Tarbija omavahel kokku.
Parandamise kulud katab veebipood.
5) Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote
mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile
info@veermikukeskus.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon,
tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud
kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid
mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9) Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest
raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba
parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul
kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe
pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija
esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib
esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud
Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide
lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Kontaktandmed

* Nõutud väljad